MT4 nem válaszol2016-06-08T09:25:28+00:00

Radu.hu Fórum Egyéb MT4 nem válaszol

9 bejegyzés megtekintése - 1-9 / 9
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    SZia, Attila!

    Mi lehet a probléma? Az alábbiak történtek:

    Korán reggel elindítottam az egyik MT4 platformot, átjelentkeztem demo számlára.
    Letöltöttem négy db scriptet, a bróker cég apps-ból, ezek a scriptek csak ennek a cégnek(FXCM) a platformján
    alkalmazhatók. Telepítettem őket, sőt ki is próbálta,működtek. Megvártam a DAX nyitást, majd feltettem egy expertet és nyitottam egy renko chartot, ami megnyílt, de lefagyott a platform. Bezártam,majd újranyitáskor “Nem válaszol” üzenetet kaptam. Többször elismételtem, bezárás – nyitás. Egy alkalommal a nyitás után magára hagytam, hátha válaszolni fog később. Úgy is volt, de iszonyú lassan működött. Azonban meg tudtam nézni, a 970-es verzóra frissült. Most ott tartok, lefagyott állapotban és nem tudom eltávolítani az expertet, gondolom ez okozza a problémát. Még annyit, hogy próbáltam uninstallálni és újratelepíteni, de ez sem segített.
    Mit tanácsolsz?

    Roden
    Tag
    Bejegyzések száma: 46

    Szia Franci!

    Csak tipp:

    Ha valóban az expertel van a gond próbáld meg, hogy:
    1. Megnyitod a telepített terminál rendszermappáját (Fálj menü/Rendszermappa megnyitása).
    2. Ott belépsz a MQL4\Experts mappába
    3. Bezárod a terminált (MetaTrader-t).
    4. És nevezd át az expertet! Pl. TutiExpert.ex4-ről pl.: TutiExpert1.ex4-re.
    Ha ott van mellette az mq4 fálj akkor azt is, mert ha újraindításkor a terminál nem találja az erdeti ex4 fáljlt de megvan a forráskód(az mq4 fálj) akkor újrafordítja magának.
    4.a Tehát pl.:TutiExpert.mq4-ről TutiExpert1.mq4-re.
    5. És most próbáld újra elindítani a terminált.

    Elvileg az fog történni, hogy mivel nem találja az expertet, így nem is csatolja a chart-hoz.
    És ha ez az expert okozta a problémát akkor mostmár reagálni fog a terminál.
    Bajt nem csinálsz vele. Később vissza nevezheted a fájlokat ha akarod, vagy csak úgy próba képpen.

    Csak tipp! De hátha segít.

    Üdv.

    Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    Köszi a tippet, sajnos a terminált nem tudom megnyitni, nem válaszol.
    Próbáltam az asztali parancsikonból a rendszermappát, de itt üres az expert mappa.
    Arra gondoltam uninstalllom úgy, hogy a személyes adatokat is kitörlőm és úgy telepítem újra.
    Szerinted járható út?

    üdv.

    Radulovic Attila
    Tag
    Bejegyzések száma: 645

    Roden tippje teljesen jó, de valóban, abban az esetben ha valaki nem ismeri az adott terminál rendszermappa elérhetőségét, akkor nem tud elindulni ezen a vonalon.

    A C:\Felhasználók\AppData\Roaming\MetaQuotes\Terminal\ könyvtáron belül egy szimpatikus kriksz-krakszos könyvtárnév alatt találhatóak a gépre telepített MT4 terminálok rendszermappái. Franci, ezeken belül keresd meg azt amely MQL4\Experts\ könyvtára tartalmazza az adott expertet, és hajtsd végre a Roden által leírtakat, majd indítsd el az adott terminált. Várhatóan így el fog indulni. Ha nem, akkor a maradék 4 szkript, vagy valamilyen meglévő indikátor / expert okozza a problémát.

    Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    Köszönöm, megtaláltam a mappát, törölgetem az experteket, scripteket,indikátorokat amik gyanúsak, de egyenlőre nincs változás. Átnevezés helyett törlöm, az is jó ugye?

    Roden
    Tag
    Bejegyzések száma: 46

    Ha nem jelent gondot az újratelepítés a személyes adatok törlésével együtt, akkor azzal jobban jársz mintha távolról megpróbáljuk kitalálni mi hibádzik.

    Utána pedig feltétlen olvasd el Radu cikkét a rendszermappáról: itt megtalálod

    Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    Kösz,Roden! Így fogok tenni!

    Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    Sziasztok!

    Zárszóként: Ma reggelre a platform frissült a 971-es verzióra, működik. Nem installáltam újra, a törléseket végeztem el, amit korábban írtam.
    Köszönöm a segítségeteket!!

    üdv: Franci

    Radulovic Attila
    Tag
    Bejegyzések száma: 645

    Örülök, hogy megoldódott. Köszi Roden a válaszokat!

9 bejegyzés megtekintése - 1-9 / 9

A hozzászóláshoz jelentkezz be!

Adhatok Neked még több ingyenes tartalmat?

Értesítelek hetente megjelenő új tartalmaimról.

Hozzájárulok, hogy az adatvédelmi nyilatkozat szerint biztonságosan kezeld megadott adataimat, valamint hasznos anyagokat és egyedi ajánlatokat küldj nekem termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban e-mailben