Grafikus objektum2014-01-31T07:14:32+00:00

Címkézve: , ,

3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Cincer
    Tag
    Bejegyzések száma: 9

    Sziasztok,

    Szeretnék segítséget kérni grafikus objektum elhelyezéséről.
    Némi segítséget és támpontot jelentene, ha a tesztek során egyes gyertyákat meg tudnék jelölni (pl. egy zászlóval vagy nyíllal). Jelen esetben a trend változását leprogramoztam és ki is tudom írni az irányt a jobb felső sarokba a “ObjectCreate(“Text1″,OBJ_LABEL,0,0,0);” függvénnyel, de a változás helyét már nem tudom megjelölni. A “ObjectCreate(“T1″,SYMBOL_ARROWUP,0,0,0);”-al próbálkoztam többek között de soha semmi sem jelent meg a teszt során.
    Jól sejtem, hogy ha sikerül kirajzolni akkor az nem fog mozogni majd a grafikonnal?

    Köszönöm a segítséget.
    Gábor

    Radulovic Attila
    Tag
    Bejegyzések száma: 646

    Meg kell adnod a koordinátákat!

    Az OBJ_LABEL típus szövegcímke, a koordinátáit pixel alapon kell megadnod – ő a chart huzigálásakor egy helyben fog maradni (mindig látható).

    Az OBJ_TEXT típus szöveg, a koordinátáit idő+ár alapon kell megadnod – ő a chart huzigálásakor mindig ragaszkodik a saját pozíciójához, vagyis együtt gördül majd a charttal.

    Az OBJ_ARROW típus a nyíl, amelynek ugyanúgy kell a koordinátáit megadnod, mint az OBJ_TEXT típusnak: egy ár, és egy idő kell hozzá ami már meghatározza a helyét a koordináta-rendszerben.

    A teljesség igénye nélkül egy kis segítség a nyílhoz, amely az 5. lezárt gyertya záróárához kerül kirajzolásra:

    string
      arrowString = "nyilacska";
    
    int
      arrowTime = Time[5],
      arrowSize = 1;
    
    double
      arrowPrice = Close[5];
    
    color
      arrowColor = Red;
    
    ObjectCreate(arrowString, OBJ_ARROW, 0, arrowTime, arrowPrice);
    ObjectSet(arrowString, OBJPROP_ARROWCODE, arrowCode);
    ObjectSet(arrowString, OBJPROP_COLOR, arrowColor);
    ObjectSet(arrowString, OBJPROP_WIDTH, arrowSize);

    Tehát először egy OBJ_ARROW objektumot hozol létre, aztán állítod be a nyíl típusát és egyéb paramétereit. Ha később mozgatni kell az objektumot, használd az ObjectMove függvényt, vagy az ObjectSet(arrowString, OBJ_PRICE1, x); és ObjectSet(arrowString, OBJ_TIME1, y); megoldást, ahol x az új ár és y az új idő.

    Cincer
    Tag
    Bejegyzések száma: 9

    Szia Radu,

    Működik a nyilacska.
    Köszönöm a segítséget.

    Kellemes hétvégét.

    Gábor

3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3

A hozzászóláshoz jelentkezz be!

Adhatok Neked még több ingyenes tartalmat?

Értesítelek hetente megjelenő új tartalmaimról.

Hozzájárulok, hogy az adatvédelmi nyilatkozat szerint biztonságosan kezeld megadott adataimat, valamint hasznos anyagokat és egyedi ajánlatokat küldj nekem termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban e-mailben