MT4 nem válaszol 2016-06-08T09:25:28+00:00

Radu.hu Fórum Egyéb MT4 nem válaszol

9 bejegyzés megtekintése - 1-9 / 9
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    SZia, Attila!

    Mi lehet a probléma? Az alábbiak történtek:

    Korán reggel elindítottam az egyik MT4 platformot, átjelentkeztem demo számlára.
    Letöltöttem négy db scriptet, a bróker cég apps-ból, ezek a scriptek csak ennek a cégnek(FXCM) a platformján
    alkalmazhatók. Telepítettem őket, sőt ki is próbálta,működtek. Megvártam a DAX nyitást, majd feltettem egy expertet és nyitottam egy renko chartot, ami megnyílt, de lefagyott a platform. Bezártam,majd újranyitáskor “Nem válaszol” üzenetet kaptam. Többször elismételtem, bezárás – nyitás. Egy alkalommal a nyitás után magára hagytam, hátha válaszolni fog később. Úgy is volt, de iszonyú lassan működött. Azonban meg tudtam nézni, a 970-es verzóra frissült. Most ott tartok, lefagyott állapotban és nem tudom eltávolítani az expertet, gondolom ez okozza a problémát. Még annyit, hogy próbáltam uninstallálni és újratelepíteni, de ez sem segített.
    Mit tanácsolsz?

    Roden
    Tag
    Bejegyzések száma: 46

    Szia Franci!

    Csak tipp:

    Ha valóban az expertel van a gond próbáld meg, hogy:
    1. Megnyitod a telepített terminál rendszermappáját (Fálj menü/Rendszermappa megnyitása).
    2. Ott belépsz a MQL4\Experts mappába
    3. Bezárod a terminált (MetaTrader-t).
    4. És nevezd át az expertet! Pl. TutiExpert.ex4-ről pl.: TutiExpert1.ex4-re.
    Ha ott van mellette az mq4 fálj akkor azt is, mert ha újraindításkor a terminál nem találja az erdeti ex4 fáljlt de megvan a forráskód(az mq4 fálj) akkor újrafordítja magának.
    4.a Tehát pl.:TutiExpert.mq4-ről TutiExpert1.mq4-re.
    5. És most próbáld újra elindítani a terminált.

    Elvileg az fog történni, hogy mivel nem találja az expertet, így nem is csatolja a chart-hoz.
    És ha ez az expert okozta a problémát akkor mostmár reagálni fog a terminál.
    Bajt nem csinálsz vele. Később vissza nevezheted a fájlokat ha akarod, vagy csak úgy próba képpen.

    Csak tipp! De hátha segít.

    Üdv.

    Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    Köszi a tippet, sajnos a terminált nem tudom megnyitni, nem válaszol.
    Próbáltam az asztali parancsikonból a rendszermappát, de itt üres az expert mappa.
    Arra gondoltam uninstalllom úgy, hogy a személyes adatokat is kitörlőm és úgy telepítem újra.
    Szerinted járható út?

    üdv.

    Radulovic Attila
    Tag
    Bejegyzések száma: 644

    Roden tippje teljesen jó, de valóban, abban az esetben ha valaki nem ismeri az adott terminál rendszermappa elérhetőségét, akkor nem tud elindulni ezen a vonalon.

    A C:\Felhasználók\AppData\Roaming\MetaQuotes\Terminal\ könyvtáron belül egy szimpatikus kriksz-krakszos könyvtárnév alatt találhatóak a gépre telepített MT4 terminálok rendszermappái. Franci, ezeken belül keresd meg azt amely MQL4\Experts\ könyvtára tartalmazza az adott expertet, és hajtsd végre a Roden által leírtakat, majd indítsd el az adott terminált. Várhatóan így el fog indulni. Ha nem, akkor a maradék 4 szkript, vagy valamilyen meglévő indikátor / expert okozza a problémát.

    Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    Köszönöm, megtaláltam a mappát, törölgetem az experteket, scripteket,indikátorokat amik gyanúsak, de egyenlőre nincs változás. Átnevezés helyett törlöm, az is jó ugye?

    Roden
    Tag
    Bejegyzések száma: 46

    Ha nem jelent gondot az újratelepítés a személyes adatok törlésével együtt, akkor azzal jobban jársz mintha távolról megpróbáljuk kitalálni mi hibádzik.

    Utána pedig feltétlen olvasd el Radu cikkét a rendszermappáról: itt megtalálod

    Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    Kösz,Roden! Így fogok tenni!

    Franci
    Tag
    Bejegyzések száma: 10

    Sziasztok!

    Zárszóként: Ma reggelre a platform frissült a 971-es verzióra, működik. Nem installáltam újra, a törléseket végeztem el, amit korábban írtam.
    Köszönöm a segítségeteket!!

    üdv: Franci

    Radulovic Attila
    Tag
    Bejegyzések száma: 644

    Örülök, hogy megoldódott. Köszi Roden a válaszokat!

9 bejegyzés megtekintése - 1-9 / 9

A hozzászóláshoz jelentkezz be!

Adhatok Neked még több ingyenes tartalmat?

Értesítelek hetente megjelenő új tartalmaimról.