Grafikus objektum 2014-01-31T07:14:32+00:00

Címkézve: , ,

3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3
  • Szerző
    Bejegyzés
  • Cincer
    Tag
    Bejegyzések száma: 9
    #2995 |

    Sziasztok,

    Szeretnék segítséget kérni grafikus objektum elhelyezéséről.
    Némi segítséget és támpontot jelentene, ha a tesztek során egyes gyertyákat meg tudnék jelölni (pl. egy zászlóval vagy nyíllal). Jelen esetben a trend változását leprogramoztam és ki is tudom írni az irányt a jobb felső sarokba a “ObjectCreate(“Text1″,OBJ_LABEL,0,0,0);” függvénnyel, de a változás helyét már nem tudom megjelölni. A “ObjectCreate(“T1″,SYMBOL_ARROWUP,0,0,0);”-al próbálkoztam többek között de soha semmi sem jelent meg a teszt során.
    Jól sejtem, hogy ha sikerül kirajzolni akkor az nem fog mozogni majd a grafikonnal?

    Köszönöm a segítséget.
    Gábor

    Radulovic Attila
    Tag
    Bejegyzések száma: 631

    Meg kell adnod a koordinátákat!

    Az OBJ_LABEL típus szövegcímke, a koordinátáit pixel alapon kell megadnod – ő a chart huzigálásakor egy helyben fog maradni (mindig látható).

    Az OBJ_TEXT típus szöveg, a koordinátáit idő+ár alapon kell megadnod – ő a chart huzigálásakor mindig ragaszkodik a saját pozíciójához, vagyis együtt gördül majd a charttal.

    Az OBJ_ARROW típus a nyíl, amelynek ugyanúgy kell a koordinátáit megadnod, mint az OBJ_TEXT típusnak: egy ár, és egy idő kell hozzá ami már meghatározza a helyét a koordináta-rendszerben.

    A teljesség igénye nélkül egy kis segítség a nyílhoz, amely az 5. lezárt gyertya záróárához kerül kirajzolásra:

    string
      arrowString = "nyilacska";
    
    int
      arrowTime = Time[5],
      arrowSize = 1;
    
    double
      arrowPrice = Close[5];
    
    color
      arrowColor = Red;
    
    ObjectCreate(arrowString, OBJ_ARROW, 0, arrowTime, arrowPrice);
    ObjectSet(arrowString, OBJPROP_ARROWCODE, arrowCode);
    ObjectSet(arrowString, OBJPROP_COLOR, arrowColor);
    ObjectSet(arrowString, OBJPROP_WIDTH, arrowSize);

    Tehát először egy OBJ_ARROW objektumot hozol létre, aztán állítod be a nyíl típusát és egyéb paramétereit. Ha később mozgatni kell az objektumot, használd az ObjectMove függvényt, vagy az ObjectSet(arrowString, OBJ_PRICE1, x); és ObjectSet(arrowString, OBJ_TIME1, y); megoldást, ahol x az új ár és y az új idő.

    Cincer
    Tag
    Bejegyzések száma: 9

    Szia Radu,

    Működik a nyilacska.
    Köszönöm a segítséget.

    Kellemes hétvégét.

    Gábor

3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3

A hozzászóláshoz jelentkezz be!