Az utánkövetés jelentősége a kész stratégiák alkalmazása során

Az utánkövetés jelentősége

Mivel ezeket a sorokat olvasod, feltételezem, hogy érdekel az online kereskedés. Az elmúlt évek során többször írtam arról, hogy mennyire nélkülözhetetlen számos alapvetés a sikerhez. Sőt, Gáborral is írtunk arról, hogy a sikeres kereskedésről, a nyereségről mi a véleményünk.

A kész stratégiák és robotok kapcsán is kifejtettem a véleményemet, és útravalót adtam Neked ahhoz, hogy mennyire lényeges, hogy tudd és értsd a stratégia (robot) működésének részleteit.

Mivel sok bejegyzésről van szó, készítettem Neked egy kivonatos felsorolást, hogy mi az, ami elengedhetetlen a sikerhez:

  • behatóan ismerned kell az online kereskedés alapjait,

  • tudnod kell, hogy a tanulás és az önképzés ehhez a területhez is elengedhetetlen,

  • el kell fogadnod, hogy a gyakorlati tapasztalatszerzés nem ugorható át

  • tisztában kell lenned az általad alkalmazott stratégia részleteivel (és ha robotozol, akkor annak működésével).

Az évek során jómagam (Radu) rengeteg tapasztalatot szereztem az olvasóimmal, ügyfeleimmel történő kommunikációból. Ezek nagy részét folyamatosan közvetítem felétek a bejegyzéseimben is. Gyakran kapok ehhez hasonló kéréseket: “Radu, mutass egy jó stratégiát”, “Radu, mutass egy jó robotot” vagy éppen “Radu, melyik brókercégnél kereskedjek?”. Ha fel vagy iratkozva a hírlevél-listámra, akkor Te is tapasztalhattad, hogy az utóbbi időben egyre többet kérdezlek benneteket arról, hogy pontosan milyen típusú segítségre van szükségetek. Ezt azért csinálom, mert így tudok Nektek releváns tartalmat szolgáltatni és valóban hasznos ajánlatokat kínálni.

Hiszem, hogy a legtöbb folyamat és hozzáállás tanulható, és mivel minőségi segítséget szeretnék adni, tudnom kell, hogy mi jár a fejetekben. Ha ezt én próbálom kitalálni, akkor a saját felvetéseim és véleményem miatt elveszhetnek lényeges információk is. Ez igaz a tartalmakra, továbbá a szolgáltatás- és termékfejlesztésre is.

Tehát, arról kérdezlek, mi foglalkoztat, hogy tetszenek a bejegyzések, illetve milyen elvárásaid vannak egy leendő online kereskedési klubbal kapcsolatban. Rengetegen jeleztetek vissza, értékes információt adva arról, hogy mi foglalkoztat benneteket a leginkább.

Az űrlapok alapján kb. 10 meghatározó terület jelent meg, és ezek közül a következőket választottam ki.

Úgy látom, hogy igényetek van:

  • jól működő, kész kereskedési stratégiára és/vagy robotra,

  • a folyamatos tartalmakra és arra, hogy legyen egy közösség, ahol ezeket meg lehet beszélni,

  • a technikai megoldások részletes bemutatására.

A napi szintű elfoglaltságaink – Gábornál a kereskedés, nálam a robotfejlesztés – időnk egy részét lefoglalják, azonban a háttérben hatalmas munka folyik, és szuper dolgok vannak kialakulóban, amelynek Ti is részesei lesztek. A klub, valamint Gábor egyik stratégiájára épülő kereskedőrobot már csak 2018-ban kerül terítékre csakúgy, mint több olyan programozott segédeszköz, ami egy-egy speciális területet fed majd le. Ígéretes dolgok készülnek, és a legjobb az, hogy mindegyikben az általatok megfogalmazott igények vannak!

2017-ben a rendelkezésünkre áll egy kis idő, ezért úgy gondoltuk, hogy az ünnepek előtt lehetőséget biztosítunk arra, hogy részt vegyetek egy interakcióban, mielőtt bemutatjuk, hogy mivel is állunk elő. Az interakció arról szól, hogy megkérdezzük Tőled, szerinted hogyan tud Téged a legjobban segíteni egy kereskedési stratégia, illetve ezen túlmenően milyen utánkövetés segítené a kereskedést és a tanulást – azaz hogyan kerülhetsz közelebb a kereskedést illető céljaid felé. 

Mitől igazán jó egy stratégia?

Valószínűleg nem mi vagyunk azok, akik feltalálják a spanyolviaszt azzal, hogy melyek a kritikus dolgok egy stratégia alkalmazása kapcsán. Vannak dolgok, amik rajtad múlnak – lásd ebben a bejegyzésben az első felsorolást -, és vannak, amelyekben azok tudnak segíteni a legjobban, akik az adott stratégiát napi szinten használják és alkalmazzák. Az évek során nem sok emberrel találkoztam, aki “hadra fogható” ilyen szempontból; Gábor szerencsére ilyen. Az általa használt stratégiák közül a legkönnyebben elsajátíthatót és alkalmazhatót fogjuk Nektek először bemutatni, illetve felkínálni. Azonban tudjuk, hogy csupán a mi részvételünk nem garantálhatja számodra a sikert. Tudnunk kell, hogy milyen módon segíthetünk abban, hogy a kapott stratégiát a lehető legjobban elsajátítsd, és magabiztosan alkalmazd.

Ha nincs meg a kellő motivációd – viszont gyors eredményt vársz a tőzsdétől -, akkor nem tudunk segíteni. Azonban ha hajlandó vagy energiát belefektetni, akkor a segítségedre lehetünk.

Amikor az utánkövetés szót használom, az a következőt jelenti: aki úgy dönt, hogy a kereskedési stratégiánkat fogja használni, annak folyamatos segítséget nyújtunk, nyomon követjük, hogy milyen problémákkal szembesül, és igyekszünk azokra választ, megoldást nyújtani. Az ilyen követést valószínűleg nem mindenki igényli, ám úgy gondolom, hogy többségben lehetnek azok, akik igen.

Mit érdemes tudni a DAX indexről?

Az utánkövetéshez nem csak a mi elköteleződésünk szükséges, hanem a Tiéd is.

Ezért megkérlek arra, hogy adj nekünk visszajelzést. A stratégia utánkövetését úgy fogjuk összeállítani, hogy fedje az elképzeléseidet és igényeidet.

Az alábbi űrlap csak Rád vár, hajrá! (Ha már fel vagy iratkozva hozzám, akkor a kapott e-mailben a 2. linkre kattints, mert a rendszer csak akkor fogadja el a kitöltést!)

Írta: |2018-02-19T17:00:19+00:002017. december 13., szerda|Kereskedés|0 hozzászólás

A szerzőről:

Radulovic Attila vagyok, a radu.hu tulajdonosa és szerkesztője. Remélem, hasznosnak találod az oldalamon található anyagokat! Célom, hogy hatékony segítséget nyújtsak Neked a kereskedéssel és az automatizálással kapcsolatban. Érdekel a véleményed, kérlek írd meg kommentben!

Hagyj üzenetet

Adhatok Neked még több ingyenes tartalmat?

Értesítelek hetente megjelenő új tartalmaimról.

Hozzájárulok, hogy az adatvédelmi nyilatkozat szerint biztonságosan kezeld megadott adataimat, valamint hasznos anyagokat és egyedi ajánlatokat küldj nekem termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban e-mailben